TÜRKİYENİN AMERİKAN GÜREŞİ FORUM SİTESİ
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.
Daha fazla güreş eğlencesi için lütfen üye olun veya giriş yapın.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WWE İNCELEMELERİ, HAFTALIK PROGRAMLAR, PPV İNCELEMELERİ VE WWE HAKKINDA HERŞEY

AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

The Icon'dan Spoilerlar

Aşağa gitmek 
5 posters
YazarMesaj
The Icon

The Icon

Mesaj Sayısı : 72
Kayıt tarihi : 08/07/10
Yaş : 28
Nerden : İstanbul

The Icon'dan Spoilerlar  Empty
MesajKonu: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:16

Spoiler kelimesinin ne olduğunu biliyorsunuzdur ama ben yinede açıklayayım.WWE'in düşüncelerini , planlarını , senaryoları vs. sızdırılabiliyor.Ve bu sızdırılanları size paylaşacağım burada. Very Happy

08/07/2010 WWE Superstars

(1) Mark Henry beat NXT Rookie Husky Harris with the World's Strongest Slam.

(2) Yoshi Tatsu & Gail Kim beat Primo & Jillian Hall. Gail won with a school boy.

(3) Zack Ryder beat Goldust with the Rough Ryder. Goldust had a strong reaction.

(4) Chris Masters does the Masterlock challenge on Caylen Croft, who goes to sleep. Masters puts it on Trent Baretta. Croft breaks it up and they laid out Masters.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
D'AngeLo DineRo

Mesaj Sayısı : 2138
Kayıt tarihi : 15/04/10
Nerden : Geldiğin Yerden

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:18

Yoshi Yener Bu Arada Shad FCW de Artık Gelişmesi Lazımmış.
xUndertakerx
Özel üye
Özel üye
xUndertakerx

Mesaj Sayısı : 3525
Kayıt tarihi : 06/09/09
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:19

Merak etme biliyoruz Spoiler'ın ne olduğunu. Ama bilmeyenler varsa onlara açıklamış oldun sağol.
Konu içinde teşekkürler. Anladım kimin kazanıp kazanmadığını ama Türkçe olsaydı iyi olurdu neyse teşekkürler.
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:24

Tamam bundan sonra çeviririm. Very Happy Bu da çevirilmiş hali.

(1) Mark Henry NXT rookiesi Husky Harris'i World Strong Slam ile yendi.
(2) Yoshi Tatsu & Gail Kim , Primo & Jillian Hall ikilisini yendi.Maçın sonunu Gail Kim'in School Boy'u getirdi.
(3)Zack Ryder Goldust'u Rough Ryder ile yendi.

En son The Icon tarafından Perş. 8 Tem. 2010 - 23:33 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
D'AngeLo DineRo

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:32

Bağlamış Değil MASTERLOCK CHALLENGE geri döndü.
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimePerş. 8 Tem. 2010 - 23:34

O kısmı anlayamamıştım.Sağol. Very Happy
WWEManiac
Özel üye
Özel üye
WWEManiac

Mesaj Sayısı : 4867
Kayıt tarihi : 23/11/09
Yaş : 27
Nerden : Dublin,Ireland

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 3:13

Behnan,bizi ne sandın Spoiler'ı bilmeyenler felan Very Happy
ChaplakMan
Moderatör
Moderatör
ChaplakMan

Mesaj Sayısı : 1411
Kayıt tarihi : 08/02/10
Nerden : Kırsehir

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 3:16

Basını okumadınmı bilmeyenler için dedi
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 3:52

WWEManiac demiş ki:
Behnan,bizi ne sandın Spoiler'ı bilmeyenler felan Very Happy
Haco bilmeyenler olabilir diye dedim. Smile
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 4:53

SD 09/07/2010

Laycool beat Kelly Kelly and Tiffany.

Drew McIntyre and Teddy Long were up first. They did a back and forth.. Teddy made Drew get on his knees and beg. Teddy makes Drew say he is handsome and other stuff. Drew said that he wants to be in MITB. Teddy said that we will have Drew vs. Kofi Kingston, if Drew wins he is in MITB.

Chavo Guerrero vs. Dolph Ziggler vs. MVP in a Triple Threat match to qualify for the Money in the Bank Ladder Match at the PPV. The heels worked together early on and of course turned on each other. Ziggler got the win. After the match, Ziggler put the Sleeper on MVP.

Matt Hardy and Christian took on Curt Hawkins and Vance Archer. Christian Left Hardy and it became a handicap match that Hawkins and Archer won.

Kofi Kingston vs. Drew McIntyre was a great match, better than anything on Raw or TNA. It was a back and forth match which Drew won. He is in MITB.

CM Punk and Luke Gallows are shown walking to the ring.

SES drama. Serena asks Punk for forgiveness. Festus walks off.

Rhodes vs. JTG followed after commercial break.

Rhodes won a short squash match.

Kelly Kelly and Laycool fight backstage. Commercial.

A Big Show interview then went into a commercial.

Jack Swagger vs. The Big Show is up next.

Jack Swagger vs. The Big Show is up next. It went to a no contest countout.

Swagger and Kane were in a room in the back. Swagger says he has an alibi. Kane says he prove it next week.

Dark match is Swagger, Kane, Mysterio and Show in a Fatal Four Way. Mysterio retained.

The dark match main event of tonight's WWE Smackdown taping saw Randy Orton, John Cena, and John Morrison defeat The Nexus group when John Cena hit the FU on David Otunga.

Edge and Jericho also entered but ended up brawling until they both got mad at each other and stormed off to the back. Sheamus then entered but stopped at the ramp and said he "just wasn't feeling it tonight" and turned and went backstage. This brought on The Nexus, they spent the first five minutes beating down Morrison, then Randy, then they got the hot tag on Cena who cleaned house and won it. Upset at how weak they made Orton look, but good match overall.

Birazdan çeviririm. Very Happy
xUndertakerx
Özel üye
Özel üye
xUndertakerx

Mesaj Sayısı : 3525
Kayıt tarihi : 06/09/09
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 5:09

Zaten çevrisi var ya forumda. Smackdown Spoiler bölümünde. O yüzden o konu sabit. Very Happy
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
D'AngeLo DineRo

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 16:21

Ben Tğrkçe Versiyon v1.6 koydum Very Happy
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 19:06

WWE Smackdown MITB'ını Drew'e vermeyi düşünüyormuş.Intercontinental kemerini kaybetmesinin sebepi ise WH yolunu açmak içinmiş. Suspect
D'AngeLo DineRo
Moderatör
Moderatör
D'AngeLo DineRo

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 19:12

Olabilir Ancak Benim Okuduğum Spoiler Kane Alıcakmış Rey Kemeri Punka Kaybedip Kane hakkını kullanıp WHC olacakmış
The Icon

The Icon

MesajKonu: Geri: The Icon'dan Spoilerlar    The Icon'dan Spoilerlar  I_icon_minitimeCuma 9 Tem. 2010 - 19:15

Summer Slam'de Undertaker vs Kane Casket Match düşünülüyormuş.
Zaten bu spoiler kesin değil bunlar. Smile Wrestlemania XXVI'dakine de Christian demişlerdi. Smile

The Icon'dan Spoilerlar
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası